| Portfolio
222
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-222,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Making every sound count

Our latest projects

a

»(…)Det er første gang, vi har været involveret

i et podcast-projekt, og resultatet er blevet virkelig godt.

De mange historier giver et godt billede af,

hvor mange forskellige arbejdsopgaver

der er på en festival (…)«

Northside Festival, Nu som Podcast – Aarhus Stiftstidende

»Podcast er en ærlig måde at fortælle en interessant historie om fx et brand (…) Podcasts kan bruges på tidspunkter, hvor de traditionelle medier ikke er tilstrækkelige.

Man har folks opmærksomhed i længere tid og på en nærværende måde.«

Kreativt bureau sætter lyd på – Dansk Markedsføring

»Podcastproducent Andrew Thomas Davidson, der de

seneste år i sin virksomhed Akkurator har optaget

nærmest hele Aarhus på lyd i podcasts om

bl.a. Den Gamle By, NorthSide  

og den kontroversielle letbane (…)«

Hvår’n Lyder Aarhus Egentlig? – Politikken