| Dynaudio
2369
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-2369,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Dynaudio

About This Project

Inside Dynaudio er en podcastserie lavet i samarbejde med Dynaudio, som del af deres Audio Academy

 

 

 

 

 

“Vi bestræber os altid på at afprøve nye kommunikationsplatforme – og vil gerne være på forkanten i vores industri. Podcastgenren oplever markant fremgang i den måde forbrugerene konsumerer indhold på og da lyd – i alt fra bilen til stuen og studiet – er vores hjemmebane virkede det oplagt at forene de to. ”

– Christopher Kjærulff, content manager ved Dynaudio

 

Hvorfor:
Dynaudio er et brand, der er velkendt for sine højtalere, der både er til hjemmet og til professionelt arbejde med musik. De har et meget dedikeret brugersegment, der virkelig går op i lyd, og som gerne vil vide alt om produktet, de har stående derhjemme, eller som de overvejer at købe. Dynaudios produkter er ikke noget, man køber impulsivt; det er derimod noget, man sparer op til, bruger tid på at undersøge, og glæder sig til at få i sit hjem eller studie.

 

Derfor:
Podcastserien hedder, Inside Dynaudio, og det er netop dét, man som bruger får ud af at lytte: indenfor hos Dynaudio til et unikt indblik i maskineriet. Podcasten er blevet til gennem en række interviews med folk fra Dynaudio, samt optagelser hvor vi har fulgt dem i forskellige arbejdssituationer. Vi har arbejdet målrettet med at skabe et lyddesign, der er inddragende, fortællende og bidrager til historien udover speak og interviews. Kort sagt, så er målet at skabe den samme passion for lyd som Dynaudio har.

Category
Branded podcast, Lyddesign
Tags
Akkurator, Audio Academy, Dynaudio